ohyeah

Har inte skrivit på år, har helt enkel ingen motivation för att göra det...


De senaste dagarna har det varit mycket plugg, men inte så att jag dött precis...               ja klarar mig. Jag klarar mig. 

Imorn är det fredag, ingen Kultur och Idé historia för mig, så jag slutar extra tidigt!! WOHOE! (PLUS att jag hade ledigt idag) I know, life is gooood! Senare drar jag till kafé 44 med Petro och Frajda och nåra från min klass, för att se några elektroband som spelar, Stay Aliiiii bland annat...

Jag behöver lite konserter :(


Nästa onsdag, fiiifaaaan!!! LAST SHADOW PUPPETS!!!!  -Fan vad jag LÄÄÄNGTAAAR!


Routine in the agony
Sit in the alleyway and wait

Visions of her became an unobtainable charade

You keeping your secrets but giving them sequels instead
My fury and disappointment collaborate for your enjoyment

Can't you see I'm tipping over the edge of a beg?
Tired and ridiculous
Slipping up on every step I tread...



OH YEAAAAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0