- We are the The Last Shadow Puppets!

Haha! Miles körde en liten Jonny Cash...


(BESATTHETS-INLÄGG)

Konserten var helt klart BÄST! Den där lille engelske pojken är ett litet jävla geni, så mångsidig! Visste heller inte att han gillar Cohen, säger bara ännu mer...
      För mig var allt perfekt, deras röster tillsammans ger sån kraft, genomtänkt allting, uppsättningen var nästan perfekt och såklart kan man inte hjälpa att dö för deras broderliga kärlek. Men "det oväntade avslutet", var nog det som gjorde mig mest lycklig; 
      För när konserten var över kännde vi inte för att gå hem på direkten, utan istället betrakta (?) en sjukt snygg engelskaktig pojk, som var en av de som stod och väntade och hoppades på att se de sista skuggfigurerna komma ut. Och efter kanske en timmes väntande, helt oväntat, kommer en vakt och ber oss alla att ställa oss på rad, och tro det eller ej men lika oklart som en dröm så ser jag Alex Turner och Miles komma gående ut med armarna i luften, som ett välkommnade att låta alla groupies attakera dem. 
      Det var så jävla många kännslor på en gång, det var som om jag var i dvala, för utan att tänka tog jag tag i Alex hand (ja, han är min jävla idol och JA, JAG ÄR BESATT så mobba inte mig/min förklaring över situationen) och självklart, tänkade wtf? så vände han blicken emot mig (FIIIFÄÄÄÄN!! HANS ÖGOON!!) tror inte han gillar att bli attakerad, men jag gillar helt klart att atackera honom.

Jag höll i hans hand och jag såg han rakt in i ögonen en längre stund, kunde det ha blivit bättre?

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Och i den där längre stunden kände jag helt plötsligt hur allt bara blev svart. Jag är besatt. Jag älskar killen! Jag håller i hans hand!

Nu i efterhand känns allt ganksa pinsamt. Men jag höll i hans hand, och kollade in i hans ögon."





Så borde detta inlägg ha slutat ;) Haha! Skoja ;D <3<3

2008-10-19 @ 00:06:14
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: lena

hahhahaha känns pinsam? näeeeee skulle inte tro det :P

2008-10-19 @ 18:02:54
Postat av: Emelie

Jo, erkänn bara ;) Du känner dig liiiiiiiiiiiiiiite besatt bara, vilket kan göra allt pinsamt, om du tänker på framtiden ;)

2008-10-19 @ 19:22:57
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja kommer VARA STOLT! :p hahahha det här är verkligen, utan tvekan, något som jag kommer berätta för mina barnbarn!! :P hahahhaha ok ja vet att de skämmit, men ja skämms inte så mycket:D haha

2008-10-20 @ 20:21:44
Postat av: Caroline

Shiiiiiiiiiiit Leeeeeena ! :D:D

jag kan säga att jag fattar precis hur du känner . lr nästan för om samma sak skulle hända mig med mina små "besatt offer" så skulle jag känna sammaaa saaak ! :)



va kuul för dig :)

2008-10-22 @ 21:26:43
URL: http://caaroliiiinee.blogg.se/
Postat av: lena

hahahhahahahha jaaaa!! om det är nån som förstår så ere fan DU!!! hahah :D :D

2008-10-23 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0