Lena's hår

Jag har bestämt min hårhistoria: 

  •  Först ska jag klippa mig (ja vet... igen.) Det har blivit ganska långt nu. Fast denna gång ska det klippas till en aning kortare (mmhmm.)
  • Sen när det växt ut, till vår/sommar, så ska jag (japp ja har bestämt mig) permanenta det. Till feta lockar, vill ha det affro, hoppas bara på att det blir lyckade lockar. Tills den tiden så har Lovisa i min klass förmodligen permanentat sitt så ja kommer få en del gratis info från henne, plus att ja får vara lockig och fin till sommaren. Japp, allting genomtänkt.
  •  Senare efter det (ca. ett halvår senare) så ska det klippas till. För som ni säkert vet sliter det en del på håret och det behöver gro ut i frächt igen, utan massa fejkvågithår. 


-Det blir ofta inte som man har tänkt sig, men man kan ju alltid ha nått i tankarna iallafall.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer ju bli as bra det där ;) <3



Kommer kanske ner nästa vecka till Stockholm :D Hihi >.< Fast inget bestämmt än.. :/

2008-12-02 @ 16:24:53
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: lena

Tackar tackar!

as bra ju!! om du kmr ner alltså! :P :D

2008-12-03 @ 18:02:02
Postat av: Emelie

Ja, jag vet att det är bra ;) Kommer vara på Kvicken på onsdag typ :P Om jag kommer :) Fast jag måste ha någonstans att sova ;O

2008-12-03 @ 20:58:54
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0