Toots and The Maytals?

Fast än det inte gick så jävla bra på fitt uppspelet och det värre kommer om en vecka så är jag glad! Jag har prov imorn men för första gången så bryr jag mig inte! Jag är bara glad!
Jaha! Anledningen? Vet fan inte! ...tagit för många lyckopiller hö hö hö hö!

Jag har laddat ner jätte mycket ny musik och filmer som jag önskat se for ages! Känner mig duktig! Men aja nu ska mitt duktiga arsle moova on och bort från den här skitbloggen!    
                                                                                                   Baaaj  på er! <2

Kommentarer
Postat av: antigona

det är klart att du ska vara glad =D

sommarlov snart ;)

2008-05-13 @ 23:51:07
Postat av: lena

a d är ju sant! :)

2008-05-15 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0