Rooompaaaaaa

Ta dig i rumpan och lukta! eh, ja! ta dig i rumpan och lukta! ...det är gott!


Ja lutade mig precis bak och kände hur jävla skönt det var att nästan sova (och nej jag tog mej inte i rumpan och luktade som ni trodde!) ...klockan är natt, jag har fan inte sovit ordentligt på flera dagar nu gaaaah ändå så går jag inte och lägger mig! nej, nej jag orkar inte! Hur fan kan man orka lägga sig?

Jag måste fan börja sova. Jag känner hur det tar på alla andra, ja mej med men mest på andra... Alla vet att när jag är trött då är jag jobbig, jätte jobbig och jobbig! Tyvärr går jag då över gränsen på att inte låta folk vara ifred, kör ofta tråkiga skämt (det gör jag i och för sig när jag är pigg också men... äh fuck it!) jag är helt enkelt JOBBIG!!! men ja, märker det inte då, eller jo det gör jag men ja bryr mig inte så mycket (kanske mer rätt ordval).
Så JA fast det är så jävla påfrästande så ska jag gör det, gå och lägga mig!! En Gång För Alla! Ja gör det för er skull! Bara för er skull! Tack för mig och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0