Alison Plant Höhö

Då var man på konserten da!
jaha! hur fan va det där? ja det måste jag skriva, glömde nästan, oroa er inte för har kommer det, till alla mina många blogg fans! (åååh ironi-orgasm)


Konserten måste ha vart världens jävla bästa uppsättning, alltså allt var perfekt, det enda som saknades var lite intärnt, men besides det var hela kvällen som bajskorven i rumpan!
Barn-talangen Alisson Krauss röst skärde sig in i varje jävla nerv i kroppen, och Plant vara bara briljant, självklart, om man ska vara extra svensk. Hans sköna humör spred sig till varje gubbe och kärring i salen, inklusive mig.

Jag satt på parket, skit bra platser. Bästaste ljudet.

men


men
 

  ...det satt en kille framför mig! största jävla huvudet i världen! fick lust att bara be alla runt omkring och step away ta tag i en fet jävla yxa, större än fittans huvud. stadigt. Ställa mig stadigt, hålla hårt i skaftet och bara hugga av de jävla huvudet, så jävla hårt att det flyger till andra sidan parket. skulle spruta blod på alla runt omkring, skulle be om förlåtelse och bara sätta mig ner och njuta av den fina viewn och musiken som skulle tilldelas till mig!
Haha, ok! exakt så var det inte men irriterande var det, fick fucking nackspärr på grund av jävelns huvud...

Jag gick hem med ett leende på läpparna, glad över att ha sett ROBERT PLANT!! ok, det börjar komma till mig nu! Jag har sett Robert Plant!!!!!! baaaah! hihi jag har sett Plant! Legenden från Led Zeppelin! OK inte överdriva nu Lena men. Jag har sett Robert Plant!!!!!!!
I allafall (play cool) jag var glad!

Kommentarer
Postat av: Dino

lena du e bög

2008-05-17 @ 15:58:34
URL: http://dinooo.blogg.se/
Postat av: lena

hahhahah! fan va kul du e!

visst ere rolig och höra att man e bög från stans största bög som gillar porrfilmsrumpa?! thihi ja!

2008-05-17 @ 17:30:24
Postat av: Anonym

svar: Jag tror att droger är något som får många kända personer att "orka" eller hur jag ska uttrycka det. Det är så extremt stor press i kändisvärlden, och jag tror att Amy vet att det är fel, men är man beroende så finns det inte så mycket attt göra förutom att komma in på ett bra rehab...

2008-05-18 @ 16:07:10
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0