Scheiße

Kom på bästa reaktionen Emelie fick en gång... Hahah flög in i mitt huve från ingenstans! Ja tror min pappa nämde nått om Scheiße, haha!
Men det va i allfall så att jag och Emelie sprang för att hinna med tunnelbanan...
Vi gick nere vid spärrarna i Farsta och såg att tunnelbanan kommit in på perongen! Vi sprang fort upp för att hinna med den, men när vi väl var uppe så pep dörrarna, gick igen och den började sakta åka iväg... och med en besviken min på mitt face hör ja sedan från emelie's sida ett högt SCHEISSE!!! Hahahha har aldrig dött av garv som då!! Den va bra den emelie!

image125

Kolla in facen! Hahah! OCH framförallt glöm inte Fridas sexiga skoooor! Gaaah vill haa!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahha! FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag är i fokus på den där bilden!!!!!!! YES!!!

2008-04-01 @ 13:26:12
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0