Så jävla sant!

Läs detta inlägg som två tjejer skrivit, och tänk på det de säger!
Är också trött på allt sånt skit. Kenza är sveriges största bloggare just nu, och vad skriver hon om förnågot? Ingenting som kommer göra någon skillnad, förutom att fler unga tjejer köper nya Pepe Jeans linnet för 400 spänn. Tjejen är säkert jätte duktig sådär, men fan, vad är det som är så intressant?
Visst! Man behöver inte skriva om svälltande barn i Afrika, det finns annat, men att göra denna värld mer materalistisk behövs väll inte?

image119

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit vad läskigt!!! Jag läste det där inlägget idag! Jag hade tråkigt, och då kom jag in på den där bloggen!!!! Och jag blev så rörd när jag tänkte på det att jag började grina!!

(Men du kanske inte bryr dig... :/)

2008-03-22 @ 21:48:52
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

hhahahahah shit... ja kmr fan inte ihåg hur ja kom till de... ja tror de hade komenterat nånstans så d kanske va från nån stor blogg eller nått :P

2008-03-23 @ 20:15:39
Postat av: Emelie

Hahhahaha! Okej ;P

Men här kommer ett svar från min blogg: JAG ÄR SERIÖS! JAG SA TILL MIG SJÄLV ATT JAG INTE HADE ETT LIV!!!!!

2008-03-23 @ 21:58:37
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0