Påsklööv

Kom precis hem från sjukhuset...
Min mamma har legat där sen i onsdags, eftersom hon opererat ena höften, de har bytt ut kulan för den var för sliten och den slet ut restan av benet...
Jag var där hela dagen igår, lite i torsdags och idag...

Nu är det lov i allafall, blir väll inte så mycket kul för mig, men så länge ja får softa är allt bra. Mamma kommer ev. hem i morgon, ska vara hemma för att hjälpa henne eftersom hon inte kmr kunna göra allt själv, måste plugga o göra annat "skoj". Jag får se om ja kan smita ut någon gång.
Nästa söndag ska jag på match AIK mot någon hahah! Det var min kompis, Mona som drog me mig, är inte så intresserad om ja ska vara älig. Vi ska dit me en kompis till henne, Cornelia och Thomas en gammal klasskamrat... Kommer bli kul hoppas jag!

Nu skulle jag egentligen till Rågsved, till en kompis men hon sa just att hon inte kunde... Så ja får väll gör nått annat tråkigt då...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Följer du med in till stan en sväng på onsdag eller torsdag?? Om du kan

2008-03-22 @ 17:39:10
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0