Najs Bajs

Imorn ska vi till riksdagen med skolan, vilket betyder ingen hemspråk! whohoo! Så skönt för mitt bok arbete skulle in och jag är tyvärr inte färdig...

Anyways! På fredag är konserten, Tegan & Sara den börjar nio, insläpp vid typ åtta.
Innan det måste jag hämta upp intagningsproverna som jag lämnade in i tisdags och fy fan vad jag e nyfiken hur det gick! Men jag vill ändå samtidigt inte veta... fan det är så jävla läskigt för det var så många som sökte! Jävla estetbarn!!
Men allt jag kan göra är att hoppas på att jag kommer in och försöka att inte tänka så mycket på det...

Efter konserten ska coco sova över, vi får se vad vi gör om vi chillar hemma eller stannar ute...
 
image80
Cornelia vid Annexet i sommras :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Jävla estetbarn!!" Orden ekar i mitt huvud! Hahahahhahah!

2008-03-12 @ 23:38:42
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

hahahhahahaha jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarnjävla estetbarn jävla estetbarnjävla estetbarnjävla estetbarnjävla estetbarnjävla estetbarnjävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarnjävla estetbarn jävla estetbarn jävla estetbarn

2008-03-13 @ 06:49:48
URL: http://Lenameddomfinabena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0