jahap!

Var i stan idag med Cornelia och Mona...
Skit kul för ja har inte träffat båda på länge och skönt va det att komma ut i regnet!! haha! naat! Gud d va så ekligt väder !!
Det slutade aldrig regna, grått och ekligt, men vi lyckades gömma oss ändå... Gick runt lite i affärer, lite på Mc Donald's! yeah!

Jag har varit jätte seg hela dagen, för lite sömn bara... Igår la ja mig tidigt för jag inte hade sovit nånting samma dag, tre hela timmar!! whohoo! Det var så att jag va hos Petronella. Jag Monika och Emelie och det blev tyvärr inte så mycket sömn...
Vi gled runt lite på gröna linjen, klädde ut oss, (?) titta på en dålig film (nån gammal skit från 80 talet av Steven Spieldberg) och prata och åt onyttig mat för det mesta! Det va kul att få vara fri i nästan 24 timmar!

Nu sitter jag här och vill döda mig själv när tanken kommer upp av att jag inte har gjort nånting!! Jag har tyska prov på Tisdag och jag kan ingenting. Pluss intagningsproven som ska in nästa näst vecka... Jag har gjort typ tre. Har den svåraste kvar, så den måste jag jobba med...
Men nu ska jag sluta klaga och gå o göra nått istället... Ses...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var fan oxå inne i stan då! Om vi hade träffat varandra kunde du ha räddat mig från du vet vem!

2008-03-02 @ 18:00:56
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag var fan oxå inne i stan då! Om vi hade träffat varandra kunde du ha räddat mig från du vet vem!

2008-03-02 @ 18:01:25
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

hahahahahhah!

2008-03-03 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0