Aja!

Skola imorn!! Fan, så jävla jobbigt, det har gått en vecka men d känns som om ja inte har haft skola på nästan en månad! Antagligen för att d hänt så mycket den senaste månaden som inte har haft nått me skolan o göra...
Men, men imorn är det första skolan dagen.. Det känns helt ok med tanke på att det är lov igen om tre veckor! whohoo!!

Fast än jag har intagningsprov att göra, som jag får ont i magen av att tänka på och ett prov som väntar redan nu på tisdag som jag inte kan ett skit av, så bryr jag mig inte... Fan är det bara jag? Eller har jag slutat bry mig.. Jag har blivit så lat och jag anstänger mig ens inte för att bekämpa det... bläää

Jag har gjort två av proverna, resten är halvt färdiga... Den ena har jag bara börjat skissa upp men måste måla och den andra kan jag inte bestämma vilken av två bilder jag ska ta... En serie i tusch eller en med blandteknik, aquarelle och blyerts...
                           
image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0