Tid

Sen början av sommarlovet har det hänt mycket. Det känns som om det har gått en månad, och inte mindre än en vecka. Men det är skönt. För det är fortfarande lov och ja har all tid i världen! Jag har tid och va med kompisar samtidigt som jag har tid att hålla på MED VAD JAG VILL! ...ja hade glömt hur den kännslan var!

Att inte tänka på att lägga ut allt så att man kan hinna med läxor OCH kompisar, men fortfarande ha viljan att hinna med mer. Med saker som man gillar att göra och inte saker som man måste göra! Ja, ni fattar!
Att ha tid, det är grejjer det! Och det är jusst då jag hinner med mest, inte bara för jag HAR tid, utan pressen finns inte där! (press=jag gör ingenting).

                  Spela mot tiden? 
                  Fotografiet är taget av Chema Madoz, 
                  som jag tror har utställning i Sverige nån gång nu i Sommar...
                  ...riktigt sjuk fotograf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0