Ja.

Ett till inlägg som ingen pallar läsa och som jag inte pallar skriva?

Ja.


Iförrgår var det triangelkamp.

Igår var det gå-till-stan-träffa kompis-hem-sen-träffa-kompisar-grilla.

Idag blir det träffa-kompis-sen-gå-hem-och-njuta-av-att-det-bara-är-några-dagar-kvar-i-fitt-med tråkiga-människor-som-inte-vågar-vara-sig-själva-skolan.


Jag gör det enkelt för er. Jag vet att ni inte läser , för det brukar inte jag heller göra.
Ni har ju inget bättre för er än att bara titta in? Eller?

(tror jag tar bort den här bloggen. Slöseri med tid! ...inte för jag lägger ner lika mycket tid på min som andra, men jag pallar inte... eller ja kanske har kvar den bara för att titta tilbaka, men skirva i den kmr jag kanske inte göra. Aja får se).
Palla leka kändis som Monika skulle ha sagt det :p


                  

   Lite nostalgi bilder! (måste få upp stämningen!) HAHA var bara tvungen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0