Tolvskillingsoperan

HA HA HA HA HA EN SÅN SOM DU!! VILL VÄLL INGEN MAN HA TILL FRU?!
JO DET SKA DU FÅ SE!
JASSÅ DET SKA VI FÅ SE?!
JA, DET SKA VI FÅ SE...



Jaa! Jag har varit scenarbetare, hjälpt till med att bära stolar, soffor ,mattor fram och tillbaka på scenen, på Farsta Teater! Låter inte så kul, men det har det faktiskt varit!
Emelie (a.k.a Tiggare nr 3) som går i min skola är med i den gruppen. Hon spelar tiggare och har "cat-slikat" hår som ser ut som det inte har tvättats på åratal, plus ekligt smink och lite bölder i ansiktet! Så jävla snyggt!

Premiären var i Måndags, och det gick väll bra för att vara en första gång... Lite fel blev det här och var, men det gjorde inte så mycket...
På torsdagen var Petronella där. Hon är den som hjälper till med att sminka de stackars skådespelarna, då var det kuligare för hon kunde göra mig lite extra sällskap bakom kullisserna när teatern var igång!
Idag och igår gick jag dit direkt efter skolan, men annars fick jag skippa skoljäveln för att va där istället!! mohahaha
Men på Söndag är det slut... kul har det vart iallafall!


Ja, jag vet! jag ser ut som ett offer!!


Tiggare nr. treeeee HAHHAHA MISSFOSTER!!! YESSSS!!


-Du har syndat stort!! Försöker stjäla från en prest, va??




Gangstas Paradise



En skön affisch som hänger på väggen nere i källaren. Jadu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fuck... Petronella var ju där på torsdagen! Inte onsdagen...

Haha! Garvade ihjäl mig när jag såg vad du hade skrivit under Tomas!!!! Hahahahahahhahahaahahhaah!

2008-02-23 @ 01:34:00
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0