Emelie och jag vi hade det sååå härligt Hon älskar mig hon älskar mig fööörfälligt...

Det här är inte möjligt det voree ju för löjligt att älska en sån SLAMPA! LÖJLIGT!
Hahah förlåt! jag har haft Tolvskillingsopera-låtar på huvudet hela veckan!

Hahaha men iallafall... Var på "stadsvandring" med Emelie!! Det var as Kuligt!! Hahah, möttes i Medborgarplatsen gick Götgatan över till Slussen, som ledde till Gamla stan, som ledde till T-centralen lite Mc Donald's och därefter Djurgården
och sedan till Djurgårdsfärjan tillbaka till Slussen.. hahah! Och lite oväntat gick vi på museum, pallade inte gå hem, så vi tog oss in på Stadsmuséet! Fanns inte så mycket att titta på men det var kul att se hur rädd Emelie var för VAXDOCKOR! Hahaha! Yeah!

I Gamla Stan visade Emelie en skit skön affär som hon och Petronella hade låvat att visa mig, den heter "Colorez" och ligger intill Gudrun Sjödéns stora affär. Där fanns det jätte fina t-shirtar, old school väskor, sjalar, solglasögon, och roliga nallar & böcker... Jag hade fått en jätte fin t- shirt därifrån av Petronella i Julas, och det fanns många roliga i samma stil, några med "Banksy" tryck på också. Jag blev helt galen!! Köpte tillslut en väska för 300 och en sjal för 40! Yeah! Kunde inte motstå... :|
(Vi tog också många fina bilder på hela den fina resan men de har inte Emelie skickat till mig än... haha)     






Kommentarer
Postat av: Emelie

jaså? Jag älskar dig förfärligt???!!!

Bara erkänn att du gillar "Johnny Depp" eller "Fredie"!!!! Och då menar jag gillar, gillar! Haha!

2008-02-25 @ 01:33:49
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

amen ok da! ja erkänner! NAAAT! muhahahah!

2008-03-13 @ 06:51:36
URL: http://Lenameddomfinabena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0