Björn

Vad är kärlek?


När det bubblar i kroppen

som en kolsyrad dricka

När du fnissar som en liten flicka

När man känner nåt man (svengelska*)

can't deny when the eagles fly over montain high

När all oro är som bortblåst och försvunnen

När Simba återvänder i "Lejonkungen"

När man bara drar en replik, för att slippa krångla

Min pappa är rik, vill du hångla?

Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut...

...då ser man galen ut!

Det hör verkligen inte hit o göra,

det är bara en grej man kan göra!


När jag dansat med Elin

en sommar natt lång

och vi satt på en parkbänk

jag var kär hon drack rom

När Elin sa att jag var det vackraste som finns

såg in i mina ögon

och kräktes på mina jeans


Våga styr som en kapten

Våga fall som ett löv

Våga chansa och se hur det går

Vad är fegt? Var är mor? What is love? Baby don't hurt me, don't hur me no more!



                                                                          Från en afton som doftar lite YMCA




image35


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahahaha! Jag tänkte oxå göra så ju XD DU TOG MIN IDÉ!!!!!
Men det var ju lite fel i texten... Han säger ju "replik" inte "lik", eller??

2008-02-18 @ 21:20:26
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

ja, veet inte, tänkte också på det.... lik lät roligare! men ja kan ändra... haha :P

2008-02-19 @ 23:28:32
Postat av: Caroline

AAh :D så sköön han är ^^

2008-02-25 @ 12:03:06
URL: http://caaroliiiinee.blogg.se
Postat av: Rebecca

fyfan vad alla älskar honom, killar släng er i väggen!

2008-03-04 @ 16:00:27
URL: http://resolute.blogg.se
Postat av: Lena

EXAKT! han äger fan!

2008-03-13 @ 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0