Mos Def

Michel Gondry (världens bästa regissör) kommer ut med en ny film, med mos def (!) i en av huvudrollerna! Filmen heter Be Kind Rewind och handlar om en ung kille (Mos Def) som jobbar i en video affär, så som jag uppfattade det försvinner all material på alla videos och de ska filma tillbaka det... 
Jag såg trailer när jag va på bio senast och jag hoppas bara att den inte är för "anpassad för allmänheten", men ja litar på Gondry, han har stil.. 
Han har valt med Mos Def, så det proofs it all! Killen är grymaste rapparen, en smart och jordnära jävel, helt galen skådespelare och han kan sjunga! Älskar honom!

Längtar tills filmen kommet ut på biograferna i Sverige, ska altid vara så jävla sega!

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0