gaggagagagagaaaa

Jaaa veeeeet! Ja har inte skrivit på länge, men fan det e inte alltid man pallar! DIN MAMMA!
Kan väll göra en liten demostrering av vad för fitt saker jag har gjort de senaste dagarna...
Ja har varit på läger, vart lite me kompisar, sett på lite dåliga filmer, som jag heller inte pallar skriva om... Varit i kuk skolan gjort nationella-knull-proven...
(ja, jag är medvetan om vad ja skriver, men är på lite kuk-fitta-fuck-humör, what u gonna do about it? BITCH!)
Vad mer har jag gjort? ööh! Jag har... HEJ DÅÅ! Ska sluta snacka skit nu!



image126

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Det där kortet måste jag köpa någon gång ;)

2008-04-08 @ 20:12:44
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0